KORISNE POVEZNICE
Klase i objekti (poveznice):
csharp/programming-guide/classes-and-structs/classes
csharp-properties-get-set
c-sharp-tutorial.html
c-sharp-class-object.html
ZADACI:
- (razred 3.) Osnovna načela objektno-orijentiranog programiranja (navesti definiciju OO programiranja i nabrojiti osnovna načela (principe) OO programiranja, objasniti ih ukratko i navesti primjere, može se dodati i slike ili grafičke prikaze, tekst staviti na svoj web prostor u izbornik NOP, obavezno navesti izvore (internetske adrese))
- (razred 4.) Napisati članak/objavu/stranicu o standardima pisanja koda i imenovanja varijabli u C# , npr. https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/programming-guide/inside-a-program/coding-conventions
- (razred 4.) Napisati članak/objavu/stranicu o wpf-u sa uvodnim primjerom i postupkom pisanja (wpf, xaml, početni primjer, rad sa osnovnim kontrolama), npr. https://wpf-tutorial.com/
ZADACI – programiranje
Auto
Napraviti klasu Automobil. Svojstva su: proizvođač, model i snaga. Metode su DohvatiDetalje (sve informacije ispisane u retku), Spremi (sprema sve informacije u datoteku automobil.txt). U glavnom programu instancirati novi objekt moj_auto i tražiti unos svojstava. Ispisati sve podatke u datoteku.