SJiWP LV

Uvod (rujan-listopad)

LV01 PregledniciPretrazivaci

  1. (***) Skicirajte i objasnite osnovne komponente preglednika.
  2. (***) Objasnite osnovni tijek renderiranja stranice.
  3. (***) Objasnite parsing kod prikaza web sadržaja neke stranice.
  4. (***) Ukratko objasnite Google-ov algoritam pretraživanja.
  5. (***) Ukratko objasnite bing-ov algoritam pretraživanja.
  6. (***) Ukratko objasnite DuckDuckGo-ov algoritam pretraživanja.
  7. (***) Ukratko objasnite YouTube-ov algoritam pretraživanja.

LV02 Skriptni jezici

LV03 Sustavi boja

 

 

 

 

 

LV04 Proces razvoja web sjedišta (pomoć: ideje za dizajn tehnologije mockup wireframe-mockup mapa sjedišta)

HTML (listopad-prosinac)

LV05 HTML osnove

LV06 HTML stilovi, slike, poveznice

LV07 HTML liste i tablice

LV08 HTML obrasci

LV09 HTML meta podaci, putanje

LV10 HTML Media

LV11 HTML Layout

LV12 Izrada mrežnog sjedišta (česte greške dizajnera mockplus)

LV13 HTML – rad na mrežnoj stranici


CSS

siječanj

LV14 CSS povezivanje, vrste i sintaksa

LV15 CSS vrste selektora i njihova primjena

LV16 CSS pozadine i prikaz elemenata na stranici

veljača

LV17 CSS model okvira, tekst i ikone

LV18 CSS poveznice, tablice i liste

LV19 CSS prikaz, pozicioniranje i prozirnost

LV20 CSS layout (maxwidth, overflow, block, align)

ožujak

LV21 CSS pseudoklase, pseudoelementi (kombinatori)

LV22 CSS navigacija, slike i galerija

LV23 CSS_flexmodel

travanj

LV24 CSS_tranzicije

LV25 CSS – Obrasci (forms), brojači (counters), web izgled (layout) (opis projekta1, logotip)

LV26 CSS responzivni web dizajn

LV27 Izrada responzivnog mrežnog sjedišta (opis projekta1, dopuna)

svibanj

LV_28_ Projektni zadatak – planiranje mrežnog sjedišta (opis projekta2, kriteriji za ocjenjivanje projekt1 i projekt2)

LV29 CSS animacije ( CSS animacija) 

LV30  CSS RWD okviri

LV31 Rad na projektnom zadatku (napredni CSS)

LV32 SEO*** (pitanja za rad – u nastavku)  

lipanj

LV33: Rad na projektnom zadatku

LV34: Dovršavanje projektnog zadatka (ocjenjivanjeprojektnogzadatka)

LV35: PREGLED 1. i 2. projekta i Zaključivanje ocjena

 


***

SEO optimizacija

 

  1. Što je i što ima za cilj optimizacija mrežnog sjedišta za tražilice
  2. Opišite kako možemo podijeliti proces optimizacije (3)?
  3. Koji je osnovni, a koji sporedni cilj optimizacije mrežnog sjedišta?
  4. Što predstavlja konverzija i kako se događa?
  5. Opišite koje vrste rezultata tražilice prezentiraju korisniku (2).
  6. Koliki se postotak svih klikova na tražilici odvija na prvoj stranici?
  7. Zašto se optimizacija mrežnog sjedišta za tražilice smatra jednim od najprofitabilnijih postupaka?
  8. Pomoću kojeg servisa Google prezentira sponzorirane oglase?
  9. Kako tražilica nalazi sjedište i kako se možemo povećati značaj svojeg sjedišta?
  10. Nabrojite neke tipove sadržaja koje možemo pretraživati tražilicom.
  11. Navedite pet osnovnih parametara koji utječu na prezentirane rezultate tražilice.
  12. Nabrojite tri osnovne kategorije upita.
  13. Objasnite od čega se obično sastoji SERP i po kojem se modelu skenira?
  14. Objasnite ukratko faze u onsite SEO procesu.
  15. Objasnite ukratko što obuhvaća postupak kreiranja persona?
  16. Objasnite čemu služi search engine health check?
  17. Objasnite kako struktura URL-a utječe na uspješnu onsite optimizaciju.
  18. Objasnite preporuke za korištenje oznake Title kod optimizacije mrežnog sjedišta.
  19. Ukratko objasnite korištenje dodatka YOAST SEO za WordPress CMS.
  20. Navedite po izboru pet zanimljivih brojčanih podataka vezano uz Google tražilicu (npr. broj podatkovnih centara, broj računala, brzinu i broj generiranih rezultata, broj obrađenih upita i sl.). Pri tome se poslužite webom.