Uvod (rujan-listopad)
- (***) Skicirajte i objasnite osnovne komponente preglednika.
- (***) Objasnite osnovni tijek renderiranja stranice.
- (***) Objasnite parsing kod prikaza web sadržaja neke stranice.
- (***) Ukratko objasnite Google-ov algoritam pretraživanja.
- (***) Ukratko objasnite bing-ov algoritam pretraživanja.
- (***) Ukratko objasnite DuckDuckGo-ov algoritam pretraživanja.
- (***) Ukratko objasnite YouTube-ov algoritam pretraživanja.
LV04 Proces razvoja web sjedišta (pomoć: ideje za dizajn tehnologije mockup wireframe-mockup mapa sjedišta)
HTML (listopad-prosinac)
LV05 HTML osnove
LV06 HTML stilovi, slike, poveznice
LV07 HTML liste i tablice
LV08 HTML obrasci
LV09 HTML meta podaci, putanje
LV10 HTML Media
LV11 HTML Layout
LV12 Izrada mrežnog sjedišta (česte greške dizajnera mockplus)
LV13 HTML – rad na mrežnoj stranici
CSS
siječanj
LV14 CSS povezivanje, vrste i sintaksa
LV15 CSS vrste selektora i njihova primjena
LV16 CSS pozadine i prikaz elemenata na stranici
veljača
LV17 CSS model okvira, tekst i ikone
LV18 CSS poveznice, tablice i liste
LV19 CSS prikaz, pozicioniranje i prozirnost
LV20 CSS layout (maxwidth, overflow, block, align)
ožujak
LV21 CSS pseudoklase, pseudoelementi (kombinatori)
LV22 CSS navigacija, slike i galerija
LV23 CSS_flexmodel
travanj
LV25 CSS – Obrasci (forms), brojači (counters), web izgled (layout) (opis projekta1, logotip)
LV26 CSS responzivni web dizajn
LV27 Izrada responzivnog mrežnog sjedišta (opis projekta1, dopuna)
svibanj
LV_28_ Projektni zadatak – planiranje mrežnog sjedišta (opis projekta2, kriteriji za ocjenjivanje projekt1 i projekt2)
LV29 CSS animacije ( CSS animacija)
LV30 CSS RWD okviri
LV31 Rad na projektnom zadatku (napredni CSS)
LV32 SEO*** (pitanja za rad – u nastavku)
lipanj
LV33: Rad na projektnom zadatku
LV34: Dovršavanje projektnog zadatka (ocjenjivanjeprojektnogzadatka)
LV35: PREGLED 1. i 2. projekta i Zaključivanje ocjena
***
SEO optimizacija
- Što je i što ima za cilj optimizacija mrežnog sjedišta za tražilice
- Opišite kako možemo podijeliti proces optimizacije (3)?
- Koji je osnovni, a koji sporedni cilj optimizacije mrežnog sjedišta?
- Što predstavlja konverzija i kako se događa?
- Opišite koje vrste rezultata tražilice prezentiraju korisniku (2).
- Koliki se postotak svih klikova na tražilici odvija na prvoj stranici?
- Zašto se optimizacija mrežnog sjedišta za tražilice smatra jednim od najprofitabilnijih postupaka?
- Pomoću kojeg servisa Google prezentira sponzorirane oglase?
- Kako tražilica nalazi sjedište i kako se možemo povećati značaj svojeg sjedišta?
- Nabrojite neke tipove sadržaja koje možemo pretraživati tražilicom.
- Navedite pet osnovnih parametara koji utječu na prezentirane rezultate tražilice.
- Nabrojite tri osnovne kategorije upita.
- Objasnite od čega se obično sastoji SERP i po kojem se modelu skenira?
- Objasnite ukratko faze u onsite SEO procesu.
- Objasnite ukratko što obuhvaća postupak kreiranja persona?
- Objasnite čemu služi search engine health check?
- Objasnite kako struktura URL-a utječe na uspješnu onsite optimizaciju.
- Objasnite preporuke za korištenje oznake Title kod optimizacije mrežnog sjedišta.
- Ukratko objasnite korištenje dodatka YOAST SEO za WordPress CMS.
- Navedite po izboru pet zanimljivih brojčanih podataka vezano uz Google tražilicu (npr. broj podatkovnih centara, broj računala, brzinu i broj generiranih rezultata, broj obrađenih upita i sl.). Pri tome se poslužite webom.